اطلاعاتی جدید از عنوان Bloodborne منتشر شد
نمایش عنوان Bloodborne در هفته گذشته و در E3 افراد زیادی را تحت تاثیر قرار داد و امروز کارگردان بازی آقای Hidetaka Miyazaki در طی مصاحبه ای با مجله ژاپنی Dengeki، اطلاعات جدیدی به اشتراک گذاشتند. ایشان توضیح داده اند که این عنوان در مقایسه با عناوین قبلیشان از تنوع انیمیشنهای بیشتری بهره می برد و این را مدیون قدرت سخت افزاری PS4 و حافظه بیشتر در دسترس آن برای اینگونه جزئیات هستند. او همچنین ذکر کرده است که یکی از المانها و ویژگی های منحصر به فرد بازی این اجازه را می دهد که سلاح های خود را ارتقاء دهید؛ البته جزئیات بیشتر آن در حال حاضر یک راز است
بازی به صورت آفلاین قابل بازی خواهد بود حتی اگر دسترسی بازیبازها به ویژگیهای آنلاین قفل باشد و Miyazaki فکر می کند با استفاده از DLC امکانات این بخش قابل افزایش است. و از همه جالب تر این است که یکی از عناصر کلیدی توسعه این بازی که ما می توانیم انتظار آن را داشته باشیم "مرگ" است!
" ما در حال بررسی های نهایی برای عواقب مرگ [در دنیای بازی] هستیم هرچند که قصد نداریم خیلی شدید باشد. در این بازی به وفور با مرگ مواجه خواهید شد اما این بسیار مهم است که استرس بیش از حد به بازیبازها وارد نشود تا ترغیب شوند دوباره با چالشها مواجه شوند، بنابراین ما برای این موضوع الگوهایی در ذهن داریم "
" این کمی خارج از موضوع است اما برای اطمینان از اینکه بازیبازها دوباره به انجام بازی مشغول شوند طیف وسیعی از گزینه ها در مبارزات وجود دارد. قصد ما این است که یک سیستم غنی همراه با تله و سلاحهای گرم طراحی کنیم. و همانطور که گفتم در بازی بارها خواهید مرد و ما می خواهیم بازیبازها در مورد دلایل آن فکر کنند؛ ما سعی خواهیم کرد تعادل خوبی ایجاد کنیم "
در پایان ایشان افزودند که هدف آنها این است که بازی به طور همزمان در سرتاسر جهان عرضه شود (یعنی فرقی نمی کند کجای دنیا باشید چون این بازی تاخیری در عرضه برای هیچ کشوری ندارد)